Atasi Masalah Anxiety Disorders Dengan Berkesan Tanpa Sebarang Ubat

Anxiety Disorders? Apa itu? Actually sebelum ini pun Cikta tak pernah tahu pun pasal masalah anxiety disorder ni tau, kalau dengar pun tak ambil tahu pun. Sehinggalah ahli keluarga Cikta sendiri yang mengalaminya. So Cikta rasa Cikta kena share tentang masalah anxiety disorder ni dengan semua. Supaya kita semua lebih alert tentang kewujudannya.

Continue Reading

6 Cara Untuk Rawat Kulit Berpanau Dengan Selamat Dan Berkesan.

Masalah kulit memang boleh buat kita rasa rendah diri. Contohnya seperti masalah panau. Lelaki atau perempuan tak kisahlah yang penting mesti akan rasa rendah diri dan malu akibat daripada masalah panau ni. Lagilah malu kalau panau ni jadi di muka. Jadi apa kata kita ambil tahu serba sedikit hal berkaitan masalah panau ni. Dan mungkin ada jalan penyelesaian yang boleh buat panau ini hilang atau mungkin pudar sedikit demi sedikit. Biasanya kulit yang berpanau terdapat di bahagian dada, leher, belakang badan dan kadang-kadang di bahagian tepi-tepi dagu kan.

Continue Reading

Ketahui Punca Migrain Dan Cara Mengatasinya Dengan Selamat Serta Berkesan.

Bila borak dengan seorang kawan yang menderita sakit kepala yang teruk akibat migrain. Seriously kesian. Mana tidaknya bila kena sahaja, sampai berguling sakit. “Rasa macam nak hentak kepala ke dinding” Takut pula Cikta dengar kalau sampai tahap macam tu. Ada tu sampai kena minta MC disebabkan migrain ni. Kalau sekali 2 mungkin okay tapi kalau dah selalu sangat. Siapa nak layan kan?

Continue Reading

Bisnes Modal Kecil Dan Mudah Menjana Income Dari Rumah

Malam sebelum anak-anak tidur kami borak. Kebetulan anak sedara Cikta yang berdua ni ada dirumah. Almaklumlah kakak dan mak sekarang sedang mengerjakan ibadah umrah. Alhamdulillah rezeki mereka. Doakan semoga mereka dipermudahkan urusan disana dan dapat melakukan ibadah umrah dengan sempurna. In shaa Allah lepas ni kami sekeluarga pula. Amin.

Continue Reading

Skincare Berkesan Pudarkan Jeragat Tanpa Bahan Kimia Berbahaya

Apabila usia dah meningkat ramai yang mengalami  masalah jeragat lagi-lagi jika anda mempunyai kulit jenis yang tidak berminyak. Kulit kering dan matang memang diantara yang senang naik jeragat tau. Ada juga yang mempunyai masalah jeragat bertompok-tompok kerana pemakaian skincare yang mempunyai kimia berbahaya. Mari cari jalan penyelesaian untuk masalah jeragat ini tanpa kimia berbahaya yang boleh menghakis dan merosakkan kulit.

Dah pelbagai jenis skincare dah dicuba tapi masalah jeragat tetap begitu? Apa kata anda teruskan pembacaan tentang set skincare yang diuji secara klinikal ini. Ianya sangat membantu dan terbukti berkesan.

6 Punca Jeragat Dan Cara Mengatasinya boleh baca di SINI

Continue Reading
1 2 3 11