Kerja Sambilan Dari Rumah Yang Mudah 2021

Bila tengok kalender rasa cepatnya masa berlalu. Mana tidaknya, sekarang dah tinggal lagi lebih kurang 3bulan kita akan tinggalkan tahun 2021. Rupanya hampir 2tahun terperap di rumah kerana Pandemik ni. Scroll FB sana sini mengeluh tentang ekonomi keluarga yang kian menurun. Ada yang diberhentikan kerja, ada yang dipotong elaun atau gaji dan lain-lain lagi. Kita semua harus kuat mental dan fizikal menghadapi semua ini.

Continue Reading

Cara Memilih Vitamin C Terbaik Musim Covid 19

Hari ini entah hari keberapa PKP dijalankan di Malaysia. Malahan sekarang sudah memasuki Fasa Pemulihan. Di Johor Bahru kini masih lagi Fasa 1. Bila tengok berita dekat TV tu seram sejuk rasa. Kes mereka yang dijangkiti Covid 19 semakin naik. Di Johor ini pun tak kurang tinggi kesnya. Jadi Cikta rasa memang patutlah PKP ini diteruskan. Tak sanggup nak lepaskan anak ke sekolah dengan kes yang mencanak naik ni.

Cuma disebalik kebaikkan dalam menangani masalah jangkitan Covid 19 yang makin meningkat ini, maybe terselit mereka yang mula pening memikirkan kos untuk hidup. Dengar-dengar ada yang diberhenti kerja, dan ada juga yang diberi pilihan untuk dikenakan pengurangan gaji jika masih ingin bekerja, ada yang terpaksa menutup kedai dan ada juga yang tidak menerima kunjungan pelanggan dari pagi sehingga tutup kedai. Apa pun keadaan Cikta doakan semoga kita semua kuat menghadapi keadaan Pandemic Covid 19 yang entah bila habisnya.

Continue Reading

3 Cara Untuk Mengelakkan Ibu Hamil dan Ibu Yang Menyusukan Cepat Lapar Semasa Berpuasa

Bulan puasa dah tak lama lagi. Walaupun sekarang ni terpaksa berkurung dirumah dek kerana wabak yang sedang berleluasa kat luar sana itu, tidak apa. Kita masih boleh sambut kedatangan bulan Ramadhan yang mulia itu dengan hati yang terbuka. So macamana dengan persediaan? Semua ok kah? Lagi-lagi untuk golongan ibu-ibu hamil dan ibu-ibu menyusu.

Seronokkan bila tengok ibu-ibu hamil atau ibu-ibu menyusu gigih untuk tunaikan kewajipan berpuasa penuh? Seriously memang salute sangat. Bukan senang tau nak tahan lapar dalam keadaan macam itu tanpa ada semangat dan kesungguhan. Ibu hamil dan Ibu menyusukan baby yang takut bila puasa cepat lapar, mungkin cara-cara elak lapar di bawah ini dapat membantu anda untuk bertahan sehingga sebulan berpuasa. In shaa Allah!

Continue Reading

Pengedar Shaklee Yong Peng, Johor dan Sekitar. Cik Yana +60 11-3969 5087

Sekiranya Anda ingin membeli rangkaian produk Shaklee di Tempat Anda, Anda berjumpa dengan tempat yang betul. Di sini Anda akan bertemu Pengedar Shaklee berserta Konsultasi premium apabila Anda membuat keputusan untuk menjadi pelanggan beliau. Beliau terkenal sebagai Stokis Shaklee di kawasan UITM, Shah Alam dan kawasan sekitar dengannya.

Continue Reading
1 2 3 12