Tips Bantu Mengecilkan Pori Dengan Produk Selamat dan Berkesan.

Terganggu kan dengan pori-pori besar di wajah? Pori-pori wajah memang salah satu masalah kulit yang sering mendapat perhatian oleh banyak wanita. Mana taknya ianya memang menurunkan keyakinan diri tau! Cikta tau sebab sebelum ini Cikta pun ada masalah yang sama. Nampak dari jauh memang nampak flawless bukan main tapi bila datang dekat ehem ehem boleh pengsan orang. Stress!

Aktiviti memicit dan membuang blackhead menggunakan tangan di rumah juga membuatkan pori-pori besar dan semakin teruk tau. So please Jangan!

Selain itu, faktor genetik dan hormon juga mempengaruhi masalah pori-pori wajah terlihat besar dan mengganggu. Tetapi jangan risau banyak sahaja aktiviti yang Anda dapat lakukan di rumah yang mungkin boleh membantu mengecilkan pori-pori wajah.Jom teruskan pembacaan.

Kajian Buat Percaya Dan Jatuh Cinta

Cikta sangatlah faham perasaan itu sebab Cikta adalah salah seorang yang mempunyai masalah pori besar. Bila ada masalah pori besar ini mulalah risau sebab muka lebih berminyak dan senang naik jerawat. Tapi masalah Cikta sudah selesai. Kini liang pori makin mengecil, alhamdulillah. Jom Cikta share rangkaian penjagaan kulit yang Cikta guna. Semoga bermanfaat untuk mereka yang mempunyai masalah liang pori besar seperti Cikta sebelum ini.

Sebenarnya sebelum ini Cikta bukanlah seorang yang tegar dengan penjagaan kulit ini. Dulu jika ada pencuci muka, Cikta pakai. Jika tidak ada Cikta sikit pun tidak kisah. Sehinggalah Youth Skincare dikeluarkan oleh Shaklee. Tu pun selepa heboh orang bercerita tentang Youth ini. Mana taknya, ada yang dalam masa 3hari dah nampak perubahan pada kulit. So Cikta sebagai Pengedar Shaklee yang memang sudah lama mengamalkan supplement dan dah dapat effect dari segi kesihatan memang agak terujalah nak try sendiri keberkesanan yang diperkatakan orang tentang Youth Skincare ini.

Lagi teruja buat nak mencuba masa itu adalah apabila keluar satu kajian dan hasil telah menunjukkan 100% daripada mereka yang mengikuti kajian ini mengalami perubahan hanya dalam tempoh 3 hingga 7 hari sahaja dan 2/3 daripadanya berjaya menjadikan kulit lebih muda 10 tahun daripada sebelum menggunakan skincare Youth. Terujakan? kan? kan?

Bebas 2500 jenis Bahan Kimia Bahaya.

Anda memang sepatutnya tidak risau tentang keselamatan dan keberkesanan Produk-produk Shaklee. Ini kerana, Shaklee bukanlah syarikat yang hanya memikirkan keuntungan semata-mata dan main-main dalam penghasilan sesuatu produk. Dan yang paling buat Cikta teruja dan Anda juga patut teruja adalah tentang rangkaian skincare Youth ini, Ianya  adalah 100% vegan, bebas gluten dan bebas lebih 2500 jenis bahan kimia yang berbahaya dan meragukan, seperti:

– Parabens

– Sodium/Ammonium Lauryl Sulfate

– Phthalates

– Propylene Glycol

– BHT

– BHA

– Mercury

– Hydroquinone

– Mineral Oil

– Petrolatum

– Synthetic Colors

– Synthetic Fragrance

– Benzalkonium Chloride

– Benzophenone

– Cyclomethicone

– Aluminum Lakes

– Lanolin

– Petroleum-Derived Waxes

– Quaternium-15

– Methylisothiazolinone

– Triclosan

– Microbeads (Microplastics)

– Aminobenzoic Acid (PABA)

– Avobenzone

– Cinoxate

– Dioxybenzone

– Nitro & Polycyclic Musks

Rutin Penjagaan Kulit Malam

Dalam video atas ni Cikta memang tanpa secalit bedak tau. So jangan risau Youth Skincare ni memang selamat dan berkesan, In shaa Allah! Anda yang ada problem pori besar kena cuba, wajib!

Ada beza tak? Ada kan? Ok ini memang testimoni sendiri. Teruja tahap nak cerita dengan semua orang. Siapa je yang tak suka kalau kulit jadi flawless dan pori mengecil dengan jayanya, kan?

Untuk mencuba dulu set skincare ini pun boleh tau! 

Sekiranya Anda berminat untuk mencubanya terlebih dahulu, Cikta juga merupakan beauty consultant untuk rangkaian skincare Youth ini. Hubungi Cikta tau!

Puan Masita Hassan.

Call / sms / WhatsApp :  +6012-7652258

Email : masitahassan86@gmail.com

Fanpage : Vitamin Keluarga Anda Johor Bahru

Facebook : Masita Hassan

You may also like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge